Skarvens hörna

Kass men cool...

lördag, april 21, 2007

Listan...

Idag: Seg dag... har kollat på My date with Drew. Helt underbar dokumentär/komedi :)
Igår: Jobbade i med mångfalds seminarium, sen kolla på film med grannarna + Andreas.
I förrgår: Oj... ska man komma ihåg så långt tillbaka... kollade på två filmer med Samra, Offside och Save the last dance 2.
Imorgon: Martin kommer hem på natten men på dagen har jag inga planer.
I övermorgon: It's just another manic monday...
Humör just nu: Tokseg i skallen...
Stjärntecken: Våg.
Väder: Varmt och soligt.
Bästa egenskap: Glad :)
Sämsta egenskap: Tar åt mig för mycket att negativ kritik.
Favoritmånad: Maj.
Tv eller film: Film!
Bok eller tidning: Tidning, önskar att jag kunde skriva "bok" men jag suger verkligen på att läsa böcker.
Bar eller nattklubb: Bar
Arbete eller skola: Arbete.
Morgon eller kväll: Kväll.
Klädsel just nu: Grå oversize tröjklänning men fickor på och svarta leggings.
Sällskapspel eller Tv-spel: Sällskapsspel.
Kramas eller pussas: Kramas.
Promenad eller bio: Bio.
Öl eller vin: Ew.. inget av dom, men måste jag välja så... vin.
Godis eller snacks: Godis.
Byxor eller kjol: Har oftast byxor men vill egentligen ha kjol.
Senast sedda film: My date with Drew.
Komiker: Jim Carrey.
Skådespelare: Edward Norton.
Artist: Dave Matthews.
Stamgäster på din blogg: Har nog inga :)
Förhållande eller singel: Förhållande.
Hetro, bi eller homo: Hetro.
Kärlek eller vänskap: Är inte det samma sak?
Glasögon eller linser: Glasögon, som jag slarvar med att använda...
Storstad eller småstad: Småstad.
Stökigt eller städat: Haha, stökigt :)
Restaurang eller hemlagat: Hemlagat.
Tävling eller lek: Är inte tävlingsinriktad och hatar att leka.
Jacka eller kappa: Kappa.
Stark eller svag: Svag, var är mina muskler?
Brun eller blek: Blek.
Favoritbutiker: Indiska, Vero Moda (på gågatan i Uddevalla, dom har en bra kollektion), Urban Outfitters.
Favoritnöje: Sova.. haha, att vara kulturell, musik, teater, dans...
Favoritmat: Köttbullar med lingon.
Fjantig eller tuff: Tuff.
Händer eller fötter: Händer.
Sparare eller slösare: Slösare...